Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

I Kórnicki Festiwal Przedmiotów Artystycznych "Guzik z pętelką.”

Regulamin I Kórnickiego Festiwalu Przedmiotów Artystycznych "Guzik z pętelką.”

Organizatorem konkursu jest Kórnicki Ośrodek Kultury, ul. Prowent 6, Kórnik.

Celem konkursu jest prezentacja i promocja lokalnej twórczości osób dorosłych  z zakresu szeroko pojętego rękodzieła oraz zorganizowanie miejsca do wspólnej wymiany doświadczeń dobrych praktyk oraz integracja lokalnej społeczności.

Termin zgłaszania prac upływa 01.12.2017r.

Prace można zgłaszać w następujących kategoriach:

  1. Człowiek (szycie, szydełko, druty – przedmioty codziennego użytku, służące bezpośrednio człowiekowi, np. szalik).

  2. Wnętrze (wystrój okien, tkactwo, makrama - przedmioty codziennego użytku, związane bezpośrednio z wnętrzem.

  3. Rytuał (ozdoby świąteczne, choinkowe, zabawki i inne).

Zgłoszenie powinno zawierać:

  1. Formularz zgłoszeniowy, osobno dla każdej pracy. (do pobrania - Tutaj)

  2. Dokumentację fotograficzną zgłoszonej pracy (max. 3 fotografie w formacie .jpg nie przekraczające rozmiaru 1 MB każda). Każde zdjęcie powinno być opisane nazwiskiem, imieniem autora oraz tytułem pracy.

Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Po przesłaniu zgłoszeniu organizatorzy poinformują drogą mailową, że zgłoszenie dotarło. W przypadku braku kontaktu ze strony organizatora powyżej 7 dni od terminu zgłoszenia prosimy o kontakt.

Uczestnicy zostaną poinformowani mailowo lub telefonicznie o przyjęciu na festiwal, lista osób przyjętych zostanie również opublikowana na stronie internetowej Kórnickiego Ośrodka Kultury.

Ilość nadesłanych prac nie może przekraczać trzech sztuk.

Po zakwalifikowaniu do festiwalu uczestnicy powinny dostarczyć prace do siedziby organizatora (ul. Prowent 6, Kórnik) do 05.12.2017r. Każda praca powinna być podpisana imieniem, nazwiskiem autora i tytułem.

Na początku grudnia jury wyłoni prace, które zostaną zaprezentowane na festiwalu oraz przyzna nagrody i wyróżnienia. Jury zastrzega sobie prawo do nie dopuszczenia do festiwalu prac o niskim poziomie artystycznym lub technicznym.

Wernisaż prac odbędzie się 09.12.2017r. o godz. 16.00 w budynku Ratusza na kórnickim rynku.

Odbiór prac nastąpi po zakończeniu festiwalu, prace można odbierać osobiście lub po uzgodnieniu z organizatorem przesyłką pocztową (koszt przesyłki ponosi autor pracy). Organizator nie zapewnia ubezpieczenia prac na czas transportu oraz ekspozycji. Uczestnicy mogą ubezpieczyć prace we własnym zakresie.

Wysłanie zgłoszenia na Festiwalu jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu, zgodą na bezpłatne publikowanie fotografii prac w mediach, Internecie i publikacjach dotyczących Festiwalu oraz na przetwarzanie danych zawartych w zgłoszeniu na potrzeby realizacji Festiwalu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. 2014nr0poz. 1182).

Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość publikacji prac w mediach społecznościach, serwisach społecznościach, katalogach i ulotkach związanych z organizacją Festiwalu bez dodatkowego honorarium.

Zgłaszający wysyłając Formularz zgłoszeniowy oświadczają, że są autorami zgłoszonych prac i prace te nie są obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich.

Wszelkie kwestie nieuregulowane niniejszym Regulaminem będą rozstrzygane na bieżąco przez Organizatora.